vineri, 16 octombrie 2009

Cu drag

Acestea nu sunt cuvintele mele.
Am facut copy paste de la un mail pe care l-am primit azi de dimineata.
Sunt absolut convinsa ca cel ce mi-a trimis aceste ganduri imi doreste doar binele si are numai intentii bune in ceea ce ma priveste.
Daca este asa..sentimentul este reciproc.

Here it goes..

Anul trecut, in aprilie, Maia Popescua fost intervievata de Teo cu ocazia celei de a 74-a aniversari. Teo a intrebat-o ce parere are ea despre batranete.Si acolo, la televizor, Maia a spus:

,,Ma excita"!
In ceea ce priveste modificarile fizice, ea a spus ca sunt multe, ca au loc zilnic, cum este si cazul sanilor ei. Acestia par ca suntintr-o cursa: care ajunge la talie mai repede!

Iata gandurile ei:
- Am invatat ca indiferent ce se intampla, indiferent de cat de rea pare viata azi, viata merge inainte si maine va fi mai bine.
- Am invatat ca poti caracteriza o persoana dupa felul cum se comporta in trei situatii: intr-o zi ploioasa, cand isi pierde bagajul si cand pune instalatia electrica in bradul de Craciun.
- Am invatat ca indiferent de relatia pe care o ai cu parintii tai, tot o sa-ti fie dor de ei cand vor pleca din viata ta.
- Am invatat ca a-ti face un trai nu este sinonim cu a face o viata.
- Am invatat ca viata iti da uneori o a doua sansa.
- Am invatat ca nu trebuie sa mergi prin viata cu mainile gata numai sa primesti. Este nevoie sa mai arunci si inapoi din ce primesti.
- Am invatat ca de cate ori hotarasti sa faci ceva cu inima deschisa, sigur ai luat o hotarare buna. - Am invatat ca atunci cand am dureri nu trebuie sa fiu eu "centrul universului'.
- Am invatat ca in fiecare zi trebuie sa atingi pe cineva. Oamenii iubesc o imbratisare calda sau o atingere prieteneasca pe spate.
- Am invatat ca oamenii uita ce ai zis sau ce ai facut, dar nu uita niciodata cum i-ai facut sa se simta.
- Am invatat ca am inca multe de invatat.

Niciun comentariu: